onsdag 8. august 2007

Min nye tilværelse

Nå som jeg er gift er det en del som er annerledes enn når vi bare var kjærester, det er mye mer ansvar for oss begge. Jeg kommer ikke hjem til ferdig mat. (det gjør min mann som oftest..) Jeg kan ikke hive klærne i skittentøyet så kommer de i en fin brettet haug tilbake på rommet mitt.. Men jeg liker det, liker ansvaret jeg har, liker at jeg selv må handle mat og vaske tøy. Men jeg liker ikke at vi ikke har oppvaskmaskin... Det er det første jeg skal få når vi flytter inn i huset (om lenge til (2år) når det er pusset opp...) Jeg liker at jeg kan ha folk på besøk og at det er jeg som varter dem opp, jeg liker og lage middag til Dag Petter når vi kommer hjem fra jobb. Jeg liker at vi ikke trenger si i fra hvor vi er, selv om vi er på Hardangervidda... Jeg liker at jeg kan invitere søskene og foreldrene våre på besøk, når vi vil! Jeg liker å ha en jobb å gå til, og å vite at nå har jeg en utdannelse. Jeg liker at vi har fri i helgene og kan gjøre hva vi vil. Jeg liker at vi skal begynne å pusse opp på Oftedal. Jeg liker når jeg kan sitte alene hjemme å høre på stillheten eller lese en bok. Jeg liker at når jeg sover lenge blir jeg ikke våknet av småsøsken som spør om jeg ikke skal ha frokost nå... Jeg elsker å sovne ved Dag Petter hver kveld. Og jeg elsker å våkne ved siden av ham om morgenen! Jeg gleder meg til hver ny dag som kommer i resten av mitt liv! Jeg kan nesten ikke vente med å se hvordan det kommer til å bli...
Jeg elsker livet, som Gud har gitt meg!
*Jeg er perfekt fordi Gud laget meg slik*

Ingen kommentarer: